Støtteforening

Støtteforeningen for Stauning Skole og Børnehus

Støtteforeningen for Stauning Skole og Børnehus arbejder målrettet på at bevare Stauning Skole og Børnehus som en velfungerende og attraktiv kommunal institution.

Vores primære fokus er at markedsføre Stauning Skole og Børnehus som et attraktivt alternativ til kommunens øvrige institutioner samt at tjene penge, som går til driften af bussen, som hver dag henter og bringer de mindste elever med bopæl udenfor skoledistriktet.

Stauning Skole og Børnehus er en velfungerende institution og et naturligt samlingssted for lokalbefolkningen. Med et faldende børnetal i Stauning og Dejbjerg, er både skole og børnehave afhængig af en tilgang af elever udenfor skoledistriktet for at undgå lukning.

Støtteforeningen arbejder for at bevare Stauning Skole og Børnehus som en velfungerende og attraktiv kommunal institution og for at udbrede kendskabet til skolen, SFO, børnehaven og vuggestue udover disses naturlige virkeområde.

Det lader sig gøre ved hjælp af en enorm lokal opbakning og ikke mindst medlemskontingenter fra både private og virksomheder.

Se vores film om Stauning Skole og Børnehus

Kontingenter

Husstand Kr. 200,-

Aleneboende Kr. 100,-

Firma/bustilskud* Kr. 500,-

*Hvis du ønsker at give et ekstra bidrag, kan bustilskuddet indbetales.

Det er muligt at indbetale via Mobilepay eller bankoverførsel. Når betalingen er registret er medlemskabet oprettet.

Mobilepay på 87629

Bankoverførsel: 7788 – 1086043

Find mere info her: Kontingent

Avisindsamling

Datoer for 2023:

4. Februar (12.580kg)
6. Maj

Husk der altid kan afleveres papir og pap i skuret i skolegården.

Hvis du eller din virksomhed har større mængder kan vi være behjælpelig med afhentning.

Har du lyst til at hjælpe, så kontakt os på nedenstående mobilnumre, facebook eller mails.

Historiske tal:

2019: 31.000 kg
2020: 45.000 kg
2021: 60.710 kg
2022: 55.610 kg

Arrangementer 2021/22

Banko

Afviklet Søndag D. 29 Januar 2023 med ca. 200 deltagere og flotte præmier. TAK til alle der bidrog

Nyhedsbreve

John Krogsgård Petersen

Suppleant

Tina Nygård

I finder os også på Facebook

Har du spørgsmål?

Vi er klar med svar til dine spørgsmål. Kontakt os via formularen, så vender vi tilbage.